Gå til innhold

flere mars-barn som har fått tenner?


m@rie82

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja da, jenta vår fikk sin første tann 12. sept, og sin andre 22.sept.(de to forran nede) Har ikke kommer flere enda, men tror det er noe i anmarsj nå. Klør og sikler veldig om dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her så har snuppa fått to tenner nede og to tenner oppe.

4 stykker til å bite meg med når jeg ammer, au au

 

Heldigvis ikke så ofte hun biter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det kommet 2 nede og tre oppe (den fjerde er rett under skinnet). Det har fra seks måneder kommet 2 i måneden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lillegutt har fått 8 tenner!!!! 4 nede og 4 oppe, dette har kommet fra 1 sept og fram til slutte av oktober, så han fikk alle før han ble 7 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kom de to første tennene når han var akkurat 4 mnd, når han var ca 5,5 kom det to til, nå er han 7,5 mnd og det har ikke kommet noen fler enda, men er nok like før...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi fikk 2 tenner i august, nr.3 kom først nå i novemberog nr. 4 (oppe) er nok like rundt hjørnet.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Junior her fikk første tann på lørdag og jeg tror den andre er på vei opp og, for er helt hvitt og han er ganske sutrete og "opprørsk" slik han var da han fikk den første...

 

Kjempe kjekt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Her kom første tannen endelig på lørdag! Ser den bare så vidt det er foreløig, men kjenner den godt. Og den har plaget henne skikkelig.

Tror hun blir ekstra søt med tenner, jeg. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...