Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 JEG KAN VEL IKKE KALLE DET RÅD, MEN, NÅ ER DET SNART NOE SOM HETER ALTERNATIV MESSE I OSLO SPEKTRUM, DER ER DET FLERE 100 SPÅ KONER SOM ER SERIØSE, VAR MED VENINNA MI I FJOR, EN DAME SA HUN BLE GRAVID I LØPET AV SLUTTEN DETTE ÅRET, HUN FANT UT AT HU VAR GRAVID IGÅR, SÅ ET TIPS TIL DERE, DRA PÅ ALTERNATIV MESSE I SPEKTRUM.PS! DET ER IKKE KUN SPÅKONER DER, OGSÅ MYE ANNET SPRELL OG PRØVE.. GØY GØY.......
dollypopp *tvillinggravid* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Men hva om man får vite at man blir gravid om 10 år.... da skulle jeg heller vært for uten...men for all del, for de som synes sånt er spennende så er det sikkert gøy å prøve. har ikke akkuart så store troen på sånne ting jeg da.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 at noen folk ser ting som andre ikke gjør, det vet jeg går an. men må si som dollypopp, hvem vil vel vite at de kanskje ikke blir gravid før om flere år. Nei, jeg vil helelr leve i uvissheten
Happy-Mama:) Skrevet 6. november 2007 #4 Skrevet 6. november 2007 helt enig!! mye bedre å bare fortsette og prøve, og virkelig nyyyyyyyyte prosessen det er å lage barn;), og heller ta gleden når den kommer:) enn å vite at uansett hvor mye og hvor god +++ sex man har, så får man ikke barn før om 10 år... en annen ting er jo at bare det å vite at det vil ta 10 år, kan være med på å SØRGE for at det ikke skjer før om 10 år... -at det kan skje før dersom man ikke vet det liksom...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå