Blue Lady Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Så de på den matbutikken (ica) på Østbanehallen da jeg var der for noen uker siden..
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vet ikke i oslo da, men her i trondheim så selges det i allefall på rema og ica maxi
MissAntrop Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk for svar. Flytter til Trondheim snart så nå vet jeg jo hvor de selger det der også Supert!
ღDidrikmamsenღ Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Hehe, alltid bra å vite. Men hvis du skal ha pepperonien, så ikke kjøp peppes sin. Ikke godt. Kjøp heller grilstad sin, den er kjempegod! (står ofte sammen med de peppesgreien også)
It's all about me Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Obs selger det i Bergen iallfall.
cherry coke Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Her jeg bor har jeg sett det på Spar. Noen som vet om det er godt? Blir det faktisk som en Peppes pizza?
celodi Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Jeg også lurer på om den er god?? Og er den sånn veldig dyr? da kjøper jeg heller en ferdig en på peppes=)hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå