Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har fått bronkitt - hoster og hoster nå på 6 dagen - fått astma medisin samt cosylan hostesaft til å bruke om kvelden/natten. Brnkitt er smittsomt og tror dattern min får det nå og for hun hostet masse i natt (hun er 3 år) Så leser jeg i innlegg om Jan Werner her inne at han hadde bronkitt og fikk hostesaft og at han döde som fölge av bronkitten............ Kan jeg dö av det ? Hvorfor sendte legen meg bare hjem på torsdag om det er så alvorlig ???????????
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Han døde, antagelig, av svakt hjerte + en uheldig medisinkombinasjon. Nei, du dauer ikke av vanlig bronkitt og heller ikke av vanlig hostesaft.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Cosylan er jo ikke så vanlig da ,- det er resept belagt og inneholder morfin. Kvekk......... Jeg ble litt satt ut jeg ! Takk - >>-
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Du dør ikke av cosylan. Men det er mulig du burde ta en prat med legen din om hypokondri dersom du faktisk er bekymret for at du skal gjøre det ... =)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 ha ha - >>- Nei er nå ikke hypokonder. Men trodde bronkitt var ganske vanlig og da legen sendte meg hjem torsdag med resept på Cosylan og "ta det litt med ro til det går over" og så leser jeg her om at Jan Werner döde og i en bisetning at han hadde bronkitt og tok hostesaft. Man blir jo litt bomull i hodet efter 6 dager med forkjölelse og bronkitt !
BettyBoob Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 alle gangene jeg har hatt bronkitt - og det er MANGE! - har jeg fått antibiotika.... det kan nemlig utvikle seg videre til lungebetennelse.... kom deg til legen igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå