Gå til innhold

Underlivet...

Mamma`n til verdens nydeligste

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes ikke det virker som jeg klarer å knipe muskulaturen i underlivet lenger jeg, og det bekymrer meg!! Har ikke vært veldig flink til å knipe, men prøver litt i ny og ne.. Nå føler jeg rett og slett at jeg ikke "finner" musklene der nede, og det virker ikke som det strammer noe sted.... Er i uke 29 og er annengangs.... Noen som har det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å kutte strålen når du tisser? Om du får til det, så fungerer musklene i allefall. :) Og d avet du at du strammer de riktige, selv om det kansje ikke kjennes så godt. :)

Skrevet

Har du prøvd å stoppe strålen når du sitter å tisser? Det er samme muskel som du skal knipe sammen.

Gjest VerdensHeldigsteMamma
Skrevet

Jeg har også vært litt sløv med knipeøvelsene til tider, syns det er så kjipt + at jeg glemmer det...men nå er det skjerpings! Jeg kan anbefale Smartballs (bestilte på nett fra Kondomeriet), det er vaginalvekter formet som to små sammenhengende baller. Kanskje blir det lettere å finne musklene hvis du har noe håndfast du skal holde på plass der inne?? Jeg syns det funker i alle fall. Husk å bestille glidemiddel også, det gjør det hele mye greiere. Lykke til.....kniiiiiip!! =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...