Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Sambo har bursdag på farsdagen, jeg har termin 25 nov, men det er mulig jeg blir satt igang i løpet av neste uke. Så det er mye på en gang. Jeg har fra før av kjøpt den nye Pondusboka (han digger Pondus), og så tenkte jeg å kjøpe en sigar, cognacglass (vi har ingen!) og ei flaske cognac.. Hva tror dere? Er det en kjip gave eller holder det?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hehe...det er en fin gave Tenker den nybakte pappa´n føler seg kar når han kan feire med sigar og cognac
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 hihi, ja det var no sånnt jeg tenkte :-)
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Høres ut som en mannegave det ja! hehe....
Adriansmor med tulla Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 min hadde hoppet i taket visst han hadde fåt cigar og conjak..... min har bursdag 8 da får han bukse og genser... og på farsdagen får han en baby body der det står i love daddy og en flaske gammeldansk=)
Happy_girl med MiniMonster! Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 så gøy :-) nå ble jeg glad. Jeg har sittet i mange måneder å lurt på hva jeg skal kjøpe til ham! tror denne blir å gå rett hjem ja :-) skal gå meg en tur til byen å handle nå jeg, mens formen enda er bra! hvem vet hvordan den er de neste dagene.. hehe..
Thea-81 Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg har termin i mai så har kjøpe boka "Pappa for første gang" av Finnn Bjelke
_Aina&LilleJoachim_ Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Jeg tror jeg må ha verdens rareste samboer, han ønsker seg nemlig krumkakejern han til farsdag! Hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå