Gå til innhold

Hva vet du om de forskjellige kranglerne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mye faktaopplysninger har du egentlig om de forskjellige høyprofilerte kranglerne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De jeg har møtt ser jeg ingen grunn til å fortelle om. De andre vet jeg strengt tatt fint lite om.

Skrevet

Hva er en høyprofilert krangler?

Skrevet

De faste kranglerne, da, deg og Cat og kama og krangleragna og rundlurt og ræva og suglut og süsse og doppler og.. skjønner?

Skrevet

Jeg er schitsofren, just so you know!

Skrevet

Jasså???? skal du sammenlikne meg med en flokk hormonforstyrra burhøsn?????? De damene der kan ikke krangle.. de er bare en gjeng østrogenbomber som man rett og slett ikke kødder med:-)

Skrevet

Nesten som godt gammeldags angiveri dette :-)

Skrevet

Tja, nå er jeg ikke sikker på om at potatohead har stort hode eller om det bare virker sånn fordi han ikke har kropp.

Skrevet

De fleste vet en ting og to om KariMari.....

Skrevet

Dette vet jeg om sug lut:

Over 40 år

2 barn, gutt på rundt 10 (?) og jenter på rundt 4 (?)

Bor med mannen sin, de har ett åpent forhold

Ferierer ofte på hytte eller i telt, kommer alltid tilbake og klager over at hun ikke har fått dusjet osv

Bor i blokk ett sted der det er beboere fra ulike kulturer og verdensdeler

Jobber med undervisning av noe slag

"sug lut" er hennes innstilling til det meste og de fleste

Hun digger å plante i krukker på verandaen sin

Ungene hennes er stadig syke, ofte med feber

Skrevet

en kropp er unektelig nyttig å ha men ikke uunnværlig

Skrevet

Vet ikke noe... Har ikke møtt noen av dem, og har ikke tenkt å gjøre det heller. Vet bare at jeg synes synd på Yppert, og at han burde beskyttes mot seg selv...

Skrevet

såså... fettsmurfen min.. hold deg heller til bamsemums og Cola du tjukka.. så slipper du å engste deg for noe her inne:-)

Skrevet

Men at det, tror du noen skal komme her og angi meg og andre kranglere nå? Eller komme med noen saftige fakta? Du kan sikkert få noen opplysninger fra anonyme som har kartlagt de fleste, men hva som er sant eller ikke, vet du ikke uansett.

Skrevet

Hvorfor er du så opptatt av det da nn, enten får du skaffe deg et nick så kanskje muligheten byr seg for deg også.

Tenker du er hypp på å være med på kranglermøtet he he

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...