Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Hva slags forsikringer, og i hvilket selskap? Er dere fornøyd? Hvor mye betaler dere i mnd.? Bare lurer, vurderer å samle alle forsikringene våre i ett selskap..
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Vi har husforsikring, barneforsikringer (3), moped, 2 biler og reiseforsikring hos IF, betaler 14000 i året, tror jeg, vet ikke om det er før ellet etter rabatten. Jeg får rabatt gjennom banken min, arbeidsavtale eller noe. Dødsforsikring på mannen, pga allergi fikk han ikke uføre, og uføe og død på meg, koster oss ganske mye i året ja, rundt 12 000 tror jeg. Nok, ja, men greit å ha om det skulle skje oss noe... Innboforsikring har mannen min gjennom forbundet.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 De forsikringene på meg og mannen min har vi hos terra.
alvis Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg har de fleste forsikringene i Vesta pga at jeg får billigt vie jobben. I Vesta har jeg bilforsikring, inboforsikring, reiseforsikring. Betaler 900kr i året før innbo, 5000kr før bil och 600 for reiseforsikring. Så har jeg ACE barneforsikring på begge guttene. Betaler 120 kr i mnd før den. Huset er forsikret vie IF og den koster ca 5000kr i året. Jeg tror det er lurt å samle alle forsikringer under ett. Vi har vurdert det men ikke kommet så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå