mom2agirlandaboy Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har vært inne noen dager og tittet litt, og nå har jeg bestemt meg for å bli med:-) Sluttet på pillen for èn mnd siden, så er en ganske fersk prøver. Sist prøvde vi i et år før vi lyktes, så er forberedt på at dette kan ta tid. Jeg har et barn på halvannet år, og har ikke fått regelmessig mens enda. Sist var det 45 dager mellom syklusene, så det er vanskelig å vite når jeg har EL og når IKM kommer,,,,, Er det flere som har det sånn?
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Vil bare si velkommen hit! Masse lykke til med prøvingen, håper det går mye raskere denne gangen!
mom2agirlandaboy Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Tusen takk, og lykke til du også! Gleder meg til å bli kjent med dere her inne :-)
Lille jente Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Velkommen i klubben. Håper det går fort for dere med andre man. Er en fin gjeng her inne, mye støtte å få når man sliter litt. Er selv i vår 17 pp. ) Men det er masse babystøv her inne, så satser på at vi alle kommer oss over til 1.tri. etterhvert. Lykke til.
mom2agirlandaboy Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Hei og takk skal du ha! Nå våknet prinsessa mi, så da får jeg logge inn senere igjen og skravle mere. Masse lykke til til deg også!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Heisan. Velkommen får jeg vel si, selv om jeg bare har vært her noen timer selv..... Tittet litt selv og før jeg bestemte meg. Synes iallefall at det er nyttig og koselig å se at alle hjelper hverandre med råd og svar. Masse lykke til:)
Venter på 3_de spire Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Velkommen til oss!! Koslig sted å være inne på dette forumet mens man prøver. Vi har 2 barn fra før, er i 1pp nå. Lykk til!!!
kattungen Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Velkommen og lykke til!! Har et barn på 14. mnd og skal snart i gang med nr. 2. Vi sees:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå