MissAntrop Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Lillejenta på 7 1/2 mnd veiver sånn med hendene, spesielt når hun sitter. Ser ut som hun flakser og er i ferd med å lette. Lurer på om dette er normalt eller om det er verdt å uroe seg for..? flere som har kommentert det..
Lykkekløver Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Det gjør gutten vår også. Det er mest når han ligger da og er veldig fornøyd med noe eller er forventningsfull. Da går armer og bein som trommestikker mens han smiler stort! Når han sitter i høystolen og får mat så er ofte armene rett ut, ser ut som han flakser ja.. he he Det er vel normalt tenker jeg.
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Hehe det gjør jenta mi også, spesielt når hun sitter eller henger i Babybjørn - og da ser jeg jo ut som Karlsson på taket med propellen på magen, og alle ler godt av oss. Bare moro det :-) Tror noen bare har masse energi som de må få ut, ihvertfall er min helt i hundre hele tiden.
MissAntrop Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Da er det kanskje entusiasme og eufori - et tegn på at hun har det bra
Mamma til to tette Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Propellen her også. Armene er konstant rett ut til siden og beina går som trommestikker ,-) Tror han må løpe noe som et maraton hver eneste dag. Ser det mest når han sitter i vippe/tripp trapp stol. Og ja det er også når han blir skikkelig glad, som hvis mor eller far nærmer seg og han vet det skal lekes og tulles.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå