Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ...babyen har prøvd en-to ganger men ikke vil ha? kaster dere disse,eller legger dere de vekk til eventuelt neste barn? jeg har mange forskjellige,men han likte bare nuk sine. syns det virker sløsing å kaste,men ka er best? og tåteflasker: der kaster dere vel smokkene og beholder selve flasken sant??? altså når ungen er vokst i fra de...
Du og jeg og vi fire Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 He he, jeg tok ikke vare på noe etter førstemann. Var så lei av flasker, vasking og koking at så snart han begynte å drikke av kopp pælmet jeg flaskene ut. Sikkert dumt for nestemann kom bare året etter at han slutta med flaske, så da var det ut å handle igjen. Så mitt råd til deg er å ta vare på de, du får sikkert bruk for de igjen
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 narresmokkene også? er litt i tvil med tanke på bakterier og sånn. men skal jo koke de før jeg legger de vekk...
Kufiolilla Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Er det ikke datostempling på flasketuter, da gjelder vel dette smokker også?
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 hvordan finner man datostempling??? og hvor lenge varer en smokk?
Gjest Ut på tur Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg har smokker jenta ikke ville ta i starten som hun elsker nå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå