PAVEEL Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 sitter å ser på tv2 nå, hører han hadde mange problemer i livet sitt stakkar. men tok han livet sitt??
Libido- Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Nei han tok ikke livet sitt. Hvor har du det fra NyBaby??
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Bullshit. Slarvekjerring. HI; Nei, dette har blitt tilbakevist flere ganger. Ingenting tyder på at mannen tok livet av seg.
pinglo Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 http://www.aftenposten.no/kul_und/article1477369.ece http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=132205
pinglo Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 http://no.wikipedia.org/wiki/Jan_Werner_Danielsen Dødsårsaken ble i obduksjonsrapporten fastslått å være hjertesvikt,
Ikke bytt kone, bytt kjøkken! Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Det er vel DET de fleste dør av da; at hjertet stopper:P
NyBaby2007 Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 hehe ja jeg tok feil... var helt sikker på at det var selvmord jeg. hørte det da han døde liksom og har ikke fulgt med siden da. men det ble ihverfall sagt den gangen. sorry
grå :) Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Nei, her er hva som sto i vg. kilde er faren hans og obduksjonsrapporten: Da Jan Werner døde i september i fjor, gikk spekulasjonene på at han hadde tatt sitt eget liv. Sannheten er at høsten 2006 slet Jan Werner med hissig bronkitt med høy feber, og gikk derfor på både hostemedisin og antibiotika. I et sammendrag av obduksjonsrapporten, gjengitt i boka, heter det at medisinene han hadde tatt, sammen med sovemedisinen, til sammen kan ha medført døden.
Gjest Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Hvilken glede har du av å vite det? Eller av å lure på det?
sissssie Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 Han tok ikkje livet sitt nei...han var syk gjekk på pencilin og noe anna greier og blanda me litt alkohol som da hjertet ikkje orket mere..Han tok ikkje livet sitt me vilje nei
PAVEEL Skrevet 5. november 2007 Forfatter #16 Skrevet 5. november 2007 sug lut. har absolutt ingen glede av å vite det. men siden jeg spekulerer på det, er det greit å spørre synes jeg. så nå har jeg fått vite noe nytt idag, og slipper å spekulere på det. altså at han ikke tok livet sitt. R.I.P så nå kan jeg spekulere på andre ting;-)
aNoNyMe_MeG Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 Iflg det faren sa på TV hadde han morfin i blodet og flere medikamenter (han var syk). Men det var muligens en dårlig kombinasjon av medikamenter + hjertesvikt. Obduksjonsraporten konkluderte egentlig ikke med noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå