Gå til innhold

tok jan werner danielsen livet sitt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

sitter å ser på tv2 nå, hører han hadde mange problemer i livet sitt stakkar. men tok han livet sitt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei han tok ikke livet sitt. Hvor har du det fra NyBaby??

Skrevet

Bullshit. Slarvekjerring.

HI; Nei, dette har blitt tilbakevist flere ganger. Ingenting tyder på at mannen tok livet av seg.

Skrevet

Det er vel DET de fleste dør av da; at hjertet stopper:P

Skrevet

hehe ja jeg tok feil... var helt sikker på at det var selvmord jeg. hørte det da han døde liksom og har ikke fulgt med siden da. men det ble ihverfall sagt den gangen. sorry

Skrevet

Nei, her er hva som sto i vg. kilde er faren hans og obduksjonsrapporten:

Da Jan Werner døde i september i fjor, gikk spekulasjonene på at han hadde tatt sitt eget liv. Sannheten er at høsten 2006 slet Jan Werner med hissig bronkitt med høy feber, og gikk derfor på både hostemedisin og antibiotika.

I et sammendrag av obduksjonsrapporten, gjengitt i boka, heter det at medisinene han hadde tatt, sammen med sovemedisinen, til sammen kan ha medført døden.

Skrevet

Hvilken glede har du av å vite det? Eller av å lure på det?

Skrevet

Han tok ikkje livet sitt nei...han var syk gjekk på pencilin og noe anna greier og blanda me litt alkohol som da hjertet ikkje orket mere..Han tok ikkje livet sitt me vilje nei

Skrevet

sug lut.

har absolutt ingen glede av å vite det. men siden jeg spekulerer på det, er det greit å spørre synes jeg. så nå har jeg fått vite noe nytt idag, og slipper å spekulere på det. altså at han ikke tok livet sitt. R.I.P

så nå kan jeg spekulere på andre ting;-)

Skrevet

Iflg det faren sa på TV hadde han morfin i blodet og flere medikamenter (han var syk). Men det var muligens en dårlig kombinasjon av medikamenter + hjertesvikt. Obduksjonsraporten konkluderte egentlig ikke med noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...