Gå til innhold

Huff... Hva velger dere??????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har bare en drøy måned igjen før jeg går ut i permisjon, og jeg klarer ikke bestemme meg! Har fylt ut alt på papirene, bortsett fra den delen der jeg velger 100% eller 80%... Vil jo helst være mest hjemme med den lille, men hører mange sier at man taper så mye på å ta 80%..

Tenker jeg må ta meg en tur på NAV og prate med noen der, men må bare få høre hva dere har valgt/velger? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvorfor velger du ikke bare 100%? Du har full rett til å ta to måneder ekstra etterpå med permisjon uten lønn, så om du hver måned setter av 20% i 10 mndr, så har du samme utgangspunkt som om du skulle valgt 80% :) Så slipper du å velge nå ;)

Skrevet

jeg har valgt 100%, for jeg regnet ut at jeg "tapte" 70000 på å ta 80%. ( det er jo ikke noe tap, for man får jo tiden med barnet..) I tillegg må jeg søke barnehageplass fra August, for det er ikke opptak i den ønskede barnehagen midt i året. Dvs jeg måtte betalt for 2 mnd b

Skrevet

Ok, takk for svar :) Da ble det jo plutselig lett å velge :) Det blir 100% på meg :) Kjempetakk for svar :):)

Skrevet

Vi skal gjøre som en over her sier - ta ni mnd. og legge av penger underveis, sånn at vi har muligheten til å ta lenger permisjon dersom vi ønsker det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...