Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Får du fordommer bare du ser ein person med mørkere hudfarge eller gebrok i språket? tenker du at den personen har faen ikkje nokke her i landet å gjøre? var den god nok eller skal eg ytdype ennå meir?
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Om du med "får du fordommer" mener "slår forutinntatte negative holdninger inn" er i så fall svaret nei.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 hehe altså uansett om eg hadde skreve 2 A4 sider om kva eg legger i ordet rasist så er det alltid noen som oppfatter ord og uttrykk på sin måte. så fuck dette innlegget, fører ingen vei bortsett frå kva legger du id et ordet og kva mener du med det??
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Nei, det får jeg ikke. Ja, jeg synes i grunn du burde utdype mer. Jeg er for eksempel ikke enig i at man nødvendigvis er rasist om man mener innvandring er en uting, selv om man ofte er det. =)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Jeg er av den formening at det burde vært sluppet ett par A-bomber over hele Araberverdenen, pga mitt miljøsyn. Det er vel ikke tvil om at araberne forsurer miljøet her på jorda, samt at med bruken av dissse bombene så hadde vi elliminert bort en del CO2 utslipp fra pakket der nede:-) Så jeg er heller miljøbevist enn en rasist:-)
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Du er i hvert fall ikke spesielt morsom.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 For en gangs skyld må jeg trekke på smilebåndet av et yppert-innlegg Men, sånn ellers er jeg ikke heeeelt enig da (maaaange uskyldige arabere også). Så lenge de holder seg hjemme i sitt eget land får de bare holde på, men å komme hit og mottar trygd, driver kriminell adferd osv, osv. da setter jeg bakbeina hard nedi ja! I bunn og grunn synes jeg at alle menn i araberverden burde vært kastrert etter 20 års alderen, ev. lobotomeres, slik at de er enda lettere å hanskes med. Kanskje ville det ha blitt fred i verden også! Så hadde kvinner og barn fått et bedre liv der nede! Helt klart! Gubbene kunne de bare tjoret fast i huset, og så kunne damene har reist på jobb! He, he.
Darth Vader Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Dette er vel et eksempel på det jeg tenker på som rasisme.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Meg eller yppert? Er det rasistisk å være diskriminerende om mannfolk? Ja, ja. Eller synes du at det er greit at kriminelle får oppholdstillatelse her, sitter på ræva og mottar trygd? (Helst unge menn i 20-årene), fremfor at de som virkelig trenger det får hjelp? F.eks. barnefamilier? Stort sett de som klarer å ta seg hit til landet, har søkt i flere land forut. De har ressurser til å komme seg hit osv, osv. De som virkelig er fattige, forfulgt osv. de blir sittende hjelpeløse igjen i sitt eget land. Det er de jeg vil hjelpe. Det å ikke lukke øynene helt, livredd for å bli kalt rasist, sy puter under armene på gjerningsmennene osv, det er verre, enn å ha sterke meninger om hvem som virkelig burde få komme hit. Kall meg gjerne rasist, men foretrekker heller at du kaller meg bevist!!
Darth Vader Skrevet 5. november 2007 #13 Skrevet 5. november 2007 Du generaliserer om en hel gruppe basert på rase - det er rasistisk. Og det er mange flyktninger i Norge som har god grunn til å være her og ikke i hjemlandet sitt. At du er uvitende forandrer ikke på det faktum. Mange av dem jobber hardt for å lære seg språket, få papirene i orden og skaffe seg jobb. Tar heller to kjekke, hardtarbeidende arabere fremfor en utgave av deg :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #14 Skrevet 5. november 2007 Jeg foretrekker selektiv utvelgelse av raser. Verden er overbefolket ingen tvil om det.. hvis hunden min lider så avliver jeg denne av ren barmhjertighet... Kinesere, arabere, afrikanere og resten av Asia lider grusomt, samt står i veien for trygg fremtid her på kloden. Derfor burde disse rasene vært elliminert bort:-) Jeg er fremdeles ikke rasist, men bare miljøbevist:-)
propp Skrevet 5. november 2007 #15 Skrevet 5. november 2007 nåååå. Skal du tenke miljøbevisst med tanke på utslipp ligger vel Eu-landene og USA tynt an dersom vi skal eliminere verstingene, ellers kunne utslippene blitt betraktelig redusert visse personer kunne forsøke å prompe litt mindre. Hører at hele midtnorge ligger innkvapslet i enn gasssky og det er bare spørsmål om tid før hele dritten går i luften
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #16 Skrevet 5. november 2007 Huff og huff. La meg omformulere meg litt da. Muslimer/islamister......! Og om du gidder å lese hva jeg skriver, så sier jeg ingen ting om flyktninger....... Snakker om innvandrere og "asylsøkere". Helst unge menn i 20-årene. Altså mange desertører/kriminelle som rømmer hjemlandet. Du i ditt lille naive liv, må bare tro hva du vil, men som sagt. Ingen rasist, men bare bevist! Har ingenting i mot flykninger fra Balkan, Asia, Afrika, Midt-Østen osv. jeg, så lenge de er reelle flykninger. Men når det kommer hopetall med unge menn som noe av det første de gjør er å begå lovbrudd, da mister de min sympati. Der er jeg villig til å innrømme "rasisme". Skulle gjerne sendt ut hvite nordmenn som begår lovbrudd også jeg, men siden Australia ikke lenger tar imot den type mennesker, så får de nå dessverre bare bli her da! Men hiv ut dritten som ikke har noe her å gjøre!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #17 Skrevet 5. november 2007 Nå tror jeg at både Asia (Kina) og enkelte land i Sør-Amerika er verre enn EU da. Tenk på Bejing og Mexico City. Der snakker vi om miljøverstinger! USA henger like bakpå. Lille EU er en liten fis i forhold Ev. en liten promp!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #18 Skrevet 5. november 2007 Du som skriver at man burde slippe ned A-bomber over araberverden, håper virkelig noen slipper en jævla A-bombe over deg din fordømte rasist, så er verden kvitt en drittsekk i hvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #19 Skrevet 5. november 2007 Enig med anonym 18.55. Helt alvorlig yppert, du er faen med den mest patetiske personen EVER!!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå