Meg og gutten min Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hva vil dere at ungen deres skal kalle dere??? her tror jeg nok det blir mamma og pappa til oss ( det er jo det vi gjør selv) til foreldrene våre blir det nok bestemor og bestefar på begge sider:) artig og høre hva andre har planer om
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 mamma og pappa så klart:)
Kvitrebekk Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Her blir det mamma og far. Litt uvant for meg med far i stedet for pappa, men slik er tradisjonen der mannen min kommer fra. Men spørs nok om ikke jeg kommer til å si pappa innimellom alllikevel når jeg skal omtale mannen min :-) På besteforeldre-fronten blir det mormor og bestefar til mine foreldre og bestemor og bestefar på mannen min sin side.
HildePijah*fødeklar*feb*baby* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 her blir det mamma og pappa på oss, farmor og farfar på samboeren min sine foreldre, bæsta og bestin på mamma og stefaren min, og bestefar på pappan min.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Hehe hos oss er det litt av et kaos. Vi har begge skilte foreldre, hvor min mor har funnet seg en ny. Hun skal kalles mormor, men siden jeg fortsatt har min far som skal kalles morfar kaller vi mors nye mann (min stefar) besten (besta i kvinneform). Skjønner at småtassene som allerede er i slekta sliter litt med å plassere alle besteforeldrene hihi:)
Phantom´ Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Vi lot besteforeldrene selv få velge hva de ville være, så vi har mormor, morfar bestemor og bestefar. morfar og bestefar har nye koner, men de kaller vi ved fornavn. Vi er mamma og pappa
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Mamma og pappa Ellers er det mormor og morfar (eller mommo og moff som gutten min på 1,5 år sier hihi). Og bestefar og bestemor.
Supertea Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Vi blir mamma og pappa. Alt annet høres så stivt ut synes jeg. Besteforeldrene blir hvertfall gommo og goffa siden mamma er fra hallingdal, men resten av dem (er fire sett totalt) er jeg litt usikker på. Mulig det blir flere bestemor og bestefar, selv om det blir litt klønete. Både mine og hans søsken har allerede fått barn, så da synes jeg vi må ta hensyn til hva de andre barnebarna kaller besteforeldrene sine. Blir rotete om fettere og kusiner bruker ulike navn synes jeg.
jiha Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Mamma å pappa på oss=) og så blir det nokk bestemor å bestefar på begge sider.. men tror at oldemor og oldefar blir mommo å moff da jeg synes de er alt for unge til å bli olde enda..=p
Tausa♡Noah&Jessica Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Her er det Mamma og Pappa=) har en hauge me besteforeldre lille gulle mitt, men er Farmor og Farfar (samboer sine foreldre) Mormor og besten(min mor og hennes nye mann) Morfar og besta(min far og hans nye dame) han holder styr på dem og=)
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 Mamma og pappa hos oss. Blir litt spennende og se hva sønnen min fra før kommer til å ende opp med å kalle stefaren sin, for nå sier han bare Magnus. Det kan jo tenkes endrer seg når babyen kommer og han blir kalt pappa mer. Ellers er det mormor og bestefar og bestemor og bestefar på den andre siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå