Gå til innhold

Kan jeg klare det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har et spørsmål om dere tror jeg kan bli gravid denne månaden eller om det er liten sjanse....

Vi hadde sex på fre natt, jeg skal vel ha EL i disse dager... magen murrer veldig idag, vondt nederst i magen så den kanskje er nå.... Er veldig liten sjanse at vi har sex i dagene fremover så jeg bare lurer på om dere tror jeg kan bli gravid nå eller? Håper dere skjønner hva jeg mener...:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Akkurat det er det VELDIG vanskelig å svare på! Det avhenger nok hovedsaklig av om beregningen av EL er riktig, mens først og fremst hvor "sterke" svømmere han har. Sperm _kan_ overleve i opptil 5-6 dager, men det kommer helt an på forholdene i skjeden og videre oppover =).

Sjansen øker jo såklart jo mer dere har sex, men selv om en treffer 100% på EL, er det jo ikke dermed sagt at en _blir_ gravid.

Håper du ikke stresser/håper altfor mye ang dette nå, da det alt i alt høres ut som at sjansene ikke er så veldig store denne mnd. Men alt kan jo skje, så jeg vil bare ønske deg lykke til! =)

Skrevet

Tusen takk! Ja jeg har et litet håp ihvertfall...O)

Skrevet

Ha du/noen vært gravid før og husker om de kjente på magen at de var gravide så her tidlig? Jeg mener med vondt i magen fex at livmora utvidger seg osv... eller er dette veldig tidlig? sikkert veldig dumt spørsmål.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...