Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er dere flinke til knipeøvelser jenter?
Phantom´ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hjeeeelp, nå får jeg dårlig samvittighet.... Takk for påminnelsen.... kniiiper.....
yvve73 Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Kjempefint at du minner oss på dette....Jeg gjør det hver gang det kommer opp en sånn tråd :=)
teso6 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 hehe, nei, men når du srkiver og gir oss dårlig samvitighet, so må ein jo:) hehehe, takk! No blir det kniping i dag vertfall....
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Bra med en påminnelse :-)! Fortsett med det ;-) Syntes de er slitsomme de knipeøvelene, jeg -hahaha, litt av en treningsøkt liksom!
kokosyklus Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Vi må forstette å å lage en slik tråd daglig. dety er helt genialt. jeg har nesten ikke gjort en eneste knipeøvelse i svangerskapet. Glemt det helt bort. Men nå hjelper dere meg på å huske det;) KNIIIIIIP
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå