Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Har forferdelig problemer med å levere fra meg lillegutt (bare et par timer). Jeg trenegr virkelig litt fri innomellom nå som jeg er gravid og stort sett er alene med lillegutt som har store søvnproblemer. Sambo jobber ca 10 til 13 timer pr dag... Men det som er så vanskelig er at jeg klarer bare ikke å stole nok på noen til og gi dem ansvaret for gullet. Er så ufattelig redd for at han skal tro at jeg forlater han og aldri kommer tilbake osv.... Er også redd for at noe skal gå galt. Noen som har det som meg?? Alle råd mottas med takk.
LindaM_ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hei! Vet akkurat hvordan dette føles. Et godt råd er som å gjøre med alle andre ting som er vanskelig - begynn i det små. Ta deg noen turer ut alene. Og la disse turene bli litt og litt lengre i tid etterhvert som du føler deg komfortabel med det. Jeg er helt sikker på at du da kommer til å oppdage at det går helt fint. Husk at ting kan også gå galt selv om du er tilstede. Viktig at du finner en barnevakt som du stoler på også, selvfølgelig. Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå