Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde prøvd alt syns jeg, alcos anal, scheriproct osv, hemorida mi er på utsiden, og den går ikke ann og putte inn igjen. Jeg var sikker på at je gmåtte operere.... har hatt dritvondt på do i 7 mnd nå, doen var full av blo å jeg vrei meg i smerte... så prøvde jeg den nye ac3 comfort:) I 2 uker, og d hjalp!!!!!!!!!!!!! nå er det ikek vondt og bæsje mer!!! herregud jeg er så letta.... Men det tokk 2 uker også for at det ble bedre,var vondt frem til da så jeg hadde egentlig ikke trodd den skulle fungere... Prøv...!!
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 takk for tips.. har samme problem så det skal jeg prøve:-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Å takk!!!! Lurer på om jeg har noen innvendig også, vet du om den funker der og???
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Ja jeg tror jeg også har innvendige... jeg brukte det røret og spruta inn 2 ganger til dagen... brukte egentlig ikke noe på den på utsiden... men når jeg hadde bæsja og stakk inn den greia, kjente jeg at det var vooondt der inne også, så ja den funker der og! På meg vertfall...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Åhh har en skikkelig vond en som jeg ikke blir kvitt !! =( Hva er ac3 comfort??? Krem?? På resept???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå