stinesupersøt_24 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 fikk endelig brev om ultralyd time...13nov...jeg gleder meg ille men gruer meg litt og..men det gjør kansje de fleste..alle er sikkert redd for at det er no galt etc..men går vel som regel bra antar jeg.
Phantom´ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal på UL i dag. Kjempespent, men det er jo som du sier bittelitt skummelt også. Skal bli bra å få sett i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå