mie84 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Studerer dere 100?? eller mindre? Hva får dere i stipend og hvordan går det å studere med barn hjemme??? Har ikke mere jobb etter 1. januar i min gamle jobb, fordi det skal avikles. Og har da litt lyst til å studere, men kan man ta 100% fjernundrevisning hjemme?, er jo avhengi av¨å ta sønnen min ut av barnehagen å ha han hjemme for vi har ikke råd til å ha han der om jeg skal studere.. Han har nettopp begynt og er bare 10 mnd.Så det er fristende og være hjemme med han også, og da kan jo dette bli løsningen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå