fru.ktbar Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Når jeg var på ultralyd i uke 18 så vi tydelig gutt og fikk beskjed om gutt. I dag var jeg på ultralyd og fikk beskjed om at det var sannsynligvis en jente, vi så streker som anntydet jente og ikke noe ballesekk eller tut. Er det mest sannsynlig med gutt fordi en tut er en tut og jente er vanskligere å se. Eller kan det like gjerne være en jente jeg bærer på
Bomsedeisi Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Har svart deg på 2 tri. men som jeg sa der er det lettere å se kjønn i uke 23 enn uke 18 så jeg tror du venter jente.
fru.ktbar Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 takk for svar. Ser at de som får beskjed om gutt får gutt, og de som får beskjed om jente får noen ganger gutt
Bomsedeisi Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Dette kan nok gå begge veier, men jo større babyen blir i magen jo lettere er det å se hvilket kjønn det blir. Det kan skje at navenstrengen henger foran slik at de tror det blir gutt, nå har jo jordmor/legen sett sprekk og ingen tut så da er det nok bra sikkert at dere venter en liten prinsesse =)
Mamma til snart 4 Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 tror det blir jente, du kan jo ta en privat UL om noen uker å hørre va de sier da;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå