Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Sykemeldingen går ut denne uka, hvordan får jeg lenger? Er ikke i stand til å jobbe mer enn jeg gjør nå.
Kvitrebekk Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Eneste du kan gjøre er å ringe legen din og fortelle at situasjonen er uforandret. Også er det opp til legen din å eventuelt forlenge sykemeldingen. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Bare å ta en tlf til legen din det, så sender de den til deg i posten...
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Du ringer til legen din å sier at du trenger lenger sykemelding. Tror ikke du trenger time hos legen din for det. Jeg ringte da min gikk ut og da skrev han ut ny til meg og jeg kunne hente den etter et par timer.:-) En gang ringte han meg å spurte hvordan det gikk og om jeg skulle ha forlenget sykemelding,det kaller jeg god lege som følger opp sine pasienter:-)
Phantom´ Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg ringer og. Snakker ikke med legen, bare kontordamen, og sier at jeg trenger forlengelse. Men det kan jo være at legen din ønsker at du skal komme innom for en sjekk. Kommer vel an på hva du er sykmeldt for. Har man f.eks høyt blodtrykk vil jeg tro legen vil ha deg inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå