Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 ...babyen ikke vil bruke? Koker dere de og legger de vekk til eventuelt neste barn? Eller kaster dere de?? Og tåteflasker: kaster dere flaskesmokkene når ungen er ferdig å bruke flaske,eller tar dere vare på disse?
Kamomille Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 kaster smokker og flaskesmukker. Gummien blir sprø etterhvert, og bør derfor ikke spares til nestemann. Flaskene har jeg tatt vare på og bruker omigjen!
Arb.ledig husmor Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Vi kaste alt... Gummi råtne... Vi har også tenkt å kaste tåteflaskene når vi er ferdig med de... Vet jo aldri når barn nr.2 kommer...
Den drygaste Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 jeg kommer til å kaste alt sånt når min datter har vokst i fra de. men jeg er jo veldig spesiell med sånt. aner ikke hva andre hadde gjort
Mamsen og lillegutt Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 ka med de vanlige smokkene som ungen bare har prøvd en gang,men ikke likte?? kaster dere de også? sånne av silikon...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå