tett og nett Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 vi er medlem av goboken. dn synes jeg skuffer meg mye..
tine29 Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Dytter denne litt opp =) Har akkurat meldt meg ut av Babyglede, den er ikke å anbefale vertfall!
ana baroma Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg satser på å kjøpe de bøkene vi har lyst på i bokhandelen:) Da får man de ofte på tilbud, og man ser an behovet. Er liten vits med bokklubb til så små synes jeg. Iallefall her i huset:)
Vipsenmamma Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Babyer trenger ikke bokklubber. Vi prøvde også go'boken en stund, men jeg synes det ble altfor mye bøker, og ikke likte hun de særlig godt heller. Bedre å kjøpe i bokhandelen når det er noe som faller i smak.
tett og nett Skrevet 5. november 2007 Forfatter #7 Skrevet 5. november 2007 min gutt er veldig glad i bøker. vi leser, ser,peker, synger veldig mye.
lali Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 vi var medlem i bokklubbens barn baby. der fikk vi 12 ulike pakker frem til hu var ett år. da ble vi ført over til bokklubbens barn. Den med rød marihøne i logoen. kjempefrnøyd, hu har likt bøkene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå