Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Det er jo tanken som teller, og ikke prisen.. men ren nyskjerrighet, hvor mye gir dere.. jeg har en maks grense på 300 kr til familien min.. Til mannen og sønnen min gir jeg litt mer... :)
*Rutletutt* Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Nei, har ikke det til familien - men til venninnene min har vi avtale om maks 250,-
Gjest ->>- Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Nei. Vi gir ut fra at gaven skal matche mottakeren, ikke ut fra en prisgrense. Konas gave i år kommer nok til å havne på rundt 10,000, uten at det er noe jeg har planer om å legge opp til jevnlig, liksom. Hun kan godt få ullvotter neste år.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Vi gir maks 300 til barna til søsknene våre. Foreldrene våre gir vi maks 400 til.
Kamomille Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Nei, har ingen maxgrense! Familien får nok gaver for mellom 500 og 1000 kr pr person, barna vår og manne får kanskje for litt mer.... Vi har en "regel" om å kjøpe EN gave til ungene. heller kjøpe en ordentlig gave som er litt dyr, enn mange smågaver og "ræl". I år får poden en stor Bruder-bil til rundt 700 kr og snuppa får et fisherprice lekekjøkken til ca 600 kr.
wirre;o) Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 min manns familie har maksgrense på 500,- til hverandre, i min familie er det ingen grense hverken opp eller ned.. vi har pakketårn konkuranse, så det er litt om å gjøre å fikse små pakker;o) og sørge for å få store pakker utenfra....
Gjest Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Maks 200 til nieser/ nevøer Maks kr. 400 til foreldrene våres Maks kr. 100 til venners barn som vi er faddere til.
Mammapudding Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Ja vi er nødt til å ha et ganske stramt julegavebudsjett:) Ca 300 til søskene våre og foreldrene våre, mellom 100-200 til venner. Mest på hverandre:)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #9 Skrevet 5. november 2007 Nja, jeg har jo det- men den er jo forskjellig fra peron til peroson. Går gjerne ikke over 500 til andre en mannen min. Der har jeg ingen maks pris. Og sikkert ikke til Sienna heller- det blir hennes første jul i år, så vet ikke hlt hva jeg skal kjøpe. Hehe, blir vel sikkert noe praktisk og kjedelig som hun trenger:p
Gjest Skrevet 5. november 2007 #10 Skrevet 5. november 2007 Nei, ikke egentlig. Men vi har ikke mye penger til julegaver og slikt, og dessuten mange nieser og nevøer, tilsammen 12 stk, som alle får gaver enda. Så vi prøver å begrense oss litt. Samt at jeg har noen venners barn jeg gir en liten oppmerksomhet til. Tror ikke søsknene våre får noe i år. Men en gave til foreldrene våre blir det nok. Liker heller å gi litt mer til fødselsdager, jeg. Synes det er viktigere med noe flottere da:)
pøber´n & je Skrevet 5. november 2007 #11 Skrevet 5. november 2007 300 til nevøer/nieser. 100 til søsken (er kun til lillesøstern får unge, da kutter vi ut). Foreldre blir vel mellom 5000-1000 et sted. Til venner 200 Til venners barn 100-150.
Arb.ledig husmor Skrevet 5. november 2007 #12 Skrevet 5. november 2007 Her i huset er det lommeboka som bestemmer prisen. I år får foreldrene våre et forstørret fotografbilde av snuppa(600kr), sambo og eg kjøper ingenting til hverandre, da vi bestilte et familiebilde hos fotografen...dyrt nok. Vi gir kun gave t bror min og sambo hans, da søstra t sambo har "bestemt" at vi ikke gir til hverandre. Broder'n ønsker seg noe innen Rosendalh, så da kjøper vi det vi har råd til der. Har to nevøer og 2 nieser, og de får en pakke på mellom 150kr og 200kr... Men neste år kan dette endre seg, da blir det kanskje dyrere gaver på barna, og mindre på de voksne... Gir til en venninne og ho skal få en vinflaske og litt sjokolade...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå