Bergene Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Vi har vel treff denne onsdagen også? 7 nov på Agustins på galleriet kl 15.00. Noen som kommer? Vi kommer hvertfall om noen andre kommer =) =).
Yo&La+spire Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Vi kommer:) Trodde forresten eg såg deg på galleriet rett før treffet sist onsdag, men så kom du ikke....men eg var i 5. etasje og hun som eg trodde var deg var helt nede, så eg innser jo at eg kan ha sett feil:)
Bergene Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Jo det kan godt hende det var meg, for jeg var der og møtte en vennine også hadde jeg planlagt å gå på treffet etter på. Men siden lillemor hadde vært våken nesten hele natten i for veien var jeg dau trøtt, (var helt surrete) =P, dessuten skulle noen veier opp til oss stenges så ville dra hjem før det ble kø =). Men neste gang skal vi sørge for å være der da =)=).
KarLuc +1? Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 vi kommer kanskje. Må bare se det litt an. :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå