Gå til innhold

Dere med menn som aldri står opp...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...uansett om dere er syke eller har stått opp 14 helger på rad. Syns dere det er greit? Lurer på hvorfor dere godtar det???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg står ofte opp om mårran, men det er frivillig da. Jeg syns faktisk det er godt å komme opp. Men, når det er sagt, så er ikke mine barn så tidlig oppe da. Eldste rundt 8 og minste 9.

Skrevet

Samboern min står ikke opp med mindre jeg er syk..synes ikke det er greit og det forteller jeg han, men han står nå ikke opp likevel..jeg må jo skjønne at han er B-menneske så han klaaaaaarer ikke å stå opp..nå er jeg også B-menneske, men for babyen min klarer jeg hva som helst;)

Skrevet

Sette ned foten!! Det er vel hans barn også?

P.S Skulle stå i hovedinnlegget "står opp med barna", regner med de fleste står opp en eller annen gang i løpet av dagen. ;o)

Skrevet

Jeg har bedt og tryglet, holdt kjeft og stått opp i lange perioder i håp om at han skulle få dårlig samvittighet.

Jeg har bedt barna gå til han og ikke vekke meg... Ja, jeg har gjort så mangt. Men det har aldri hjulpet, desverre. Han er skikkelig kje om morran. Jeg syntes det er bare stas å stå opp jeg, men en gang i blandt er det skikkelig digg å ligge lenge.

Nå har det desverre skjært seg mellom oss og nå må han stå opp med ungene når de skal til han -og det blir spennende! Jeg gruer meg.

Men jeg hadde heller valgt å stå opp hver dag mot å bli alene...

Skrevet

Her står vi alltid opp begge to. Syns det er så koselig ;-)

Skrevet

Jeg godtar det ikke, men orker ikke å krangle... Så passer han alltid på å bruke det mot meg, hvis Teodor har vært urolig om natta og sambo måtte stå opp fordi han hørte det før meg...

Skrevet

Nå må jo jeg opp å amme ganske ofte om morgenen, men når hun blir større blir det lettere å tvinge han opp:)

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg syns det er ganske utrolig at det fins menn som gir så F i kjerring og unger og samliv, at de turer frem på den måten.

Og ikke minst at det faktisk fins damer som er så knehøner at de finner seg i det.

Skrevet

Samboeren står opp hvis jeg er syk,men ikke ellers. Han hadde gjort det visst jeg hadde bedt han om det,men hab sover så tungt og hører aldri snuppa som er våken. Da er jo jeg våken allikevel,og ser ikke noe mening i å vekke han når jeg likevell er våken og ikke klarer å sove mer. Men nå er jeg hjemme i permisjon og han jobber,så da synes jeg det er rettferdig at han skal få sove ut.

Skrevet

det er sååå sjelden min står opp med lille,vell å merke i helgene:)

han står opp kl 6 om morgenen om han ikke har drukket dagen før,men da sitter han bare å spiller på dataen, så jeg må likevell stå opp med henne, klart det er kos å stå opp med lille,men en gang i blant vill jeg også kunne slappe av om morgenen,bare det å slippe å hive seg i morgenstellet med en gang man står opp er nok,trenger iltt fri i blant jeg å

Skrevet

Og når ingenting nytter for å få dem opp, hva da? Skal damene gå fra mannfolka over noe så¨tåpelig? Nå står mannen min opp om jeg er syk og ber han om det..ellers er det min "jobb". Jeg hadde selvsagt elsket det om han hadde stått opp en søndagsmorgen med henne i ny og ne, men sånn er det nå ikke..Jeg velger mine kamper, og dette er ikke en kamp jeg orker å bruke alt for mange krefter på..

Skrevet

Jeg blir skikkelig overrasket over de som godtar det fordi de "ikke orker krangle". Jeg hadde-boksavelig talt-dyttet mannen min ut av sengen om han ikke hadde stått opp frivillig. Om han hadde blitt sur hadde det vært hans problem.

Skrevet

Ja kødder du...mye folk uten ryggrad her eller? Liker dere å bli tråkka på?

Skrevet

Hehe, dere er jo heldige som har perfekte menn da:) Liker å bli tråkka på fordi de ikke orker å krangle om det? Det er da tusen andre ting man kan krangle om..Det er sikkert ting dere også ikke orker å krangle om, at noen velger noe annet betyr vel ikke at de ikke har ryggrad og lar seg tråkke på..hehe, syns dette blir litt tåpeli:)

Skrevet

Det handler ikke om å ha en perfekt mann, det handler om å respektere hverandre. Og jeg trenger faktisk ikke krangle med mannen min om ting, om vi er uenige så snakker vi sammen.

Skrevet

Og at andre gjør ting på andre måter enn dere er jo opp til dem:) Jeg krangler mindre med mannen min nå etter at vi fikk barn, men jeg trenger å krangle i blandt..ellers blir jeg sprø:) Men velger da ting som er viktigere for meg enn om han står opp eller ikke..Hvis han hadde gjort livet mitt så lett som jeg "drømmer" om..hva i all verden skulle jeg klage på da;-)

Skrevet

Jeg synes ikke det er greit..

på 21mnd har jeg fått sovet litt lenger kun 2 ganger.

Har tatt det opp flere ganger med gubben og selv om han selv sier at han skal stå opp med vesla skjer det aldri alikevel..

Men kunne vært verre ting, så prøver å ikke gjøre det noe større enn det er..

Skrevet

Det er jo stort sett ting som veier opp for "manglene" mennene har. De som ikke står opp med barna, har vel andre positive sider som veier opp. Slik er det nok i alle forhold. De som har menn som står opp med barna, har sikkert andre ting å irritere seg over. Det er jo ingen vits å kalle folk for knehøner og anklage dem for å mangle ryggrad. Behovet for å kalle folk ting, bunner ofte ut i usikkerhet, og er man så usikker at man må være så usaklig, kan man vel ikke ha det så bra i forholdet likevel...

Skrevet

Min ex var sånn..å tru meg..jeg slet veldig med dette..ble krangling omtrent hver helg pga jeg ble så fly forbanna..nå sov han ganske så lenge ut på dagen da..

Så jeg trur ikke de som har sånne menn godtar det hell da, men hva skal de gjøre?!?

Jeg godtok det absolutt ikke..men det hjalp lite fordet..

Nå har jeg heldigvis en som liker å stå opp tidlig..å du for en forskjell å være sammen med han framfor en som sover langt på dag :))

Skrevet

Hehe ja, det bunner nok helt sikkert i at jeg er usikker du ;)

Jeg syns faktisk det er sjokkerende og hårreisende at folk lar seg behandle slik jeg, at de aldri får sove utpå, aldri får hjelp fra mannen sin, som (som oftest) er FAR til ungene. Hva er logikken i at det alltid er mammaen som skal stå opp da? Hvorfor skal far få ligge og dra seg om morgenen? Jeg kan ikke skjønne at det er noe å krangle om en gang.

Skrevet

Hos oss er jo logikken at jeg likevel må opp å amme en million ganger om morgenen, Leah er 3 mnd:) Men du kan jo ikke si at de aldri får hjelp hos mennene bare fordi det er damene som står opp..De hjelper vel til på andre områder? Nå står vel håret ditt rett til værs, med alle disse ryggradløse knehønene som lar seg behandle så forferdelig grusomt av gubbene sine :) Jeg skjønner virkelig ikke behovet for å kalle folk for så mye rart bare fordi de ikke gjør akkurat som du, eller at de godtar at gubbene ikke er så hjelpsom..Trenger vi virkelig hjelp til alt mulig da? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...