SugarIntheMorning Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Noen som kan anbefale en hyggelig barnehage i Askim? Skal flytte dit, og vet veldig lite! Skal bo nær Smaalenene hotell. Har 2 barn. Er det forresten lett å få plass?
SugarIntheMorning Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2007 Ingen med peiling på Askim her?
wirre;o) Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 jeg jobbet på rom barnehage en gang i tiden, men det er ett stykke fra hotellet. det var hyggelig å jobbe der, og jeg tror det var en god barnehage for barna også. jeg var tilkallingsvikar, så jeg har ingen pedagogisk vurdering å gi deg. vi var mye ute på tur i all slags vær, hadde mange fine aktivitetsdager og det var generelt mye moro. en venninne er veldig fornøyd med.. jeg tror den heter parkveien... det blir ikke sååå langt unna tror jeg..
Sara Rompompei Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 De barnehagene som blir nærmest deg er skolegata barnehage og Parkveien. Har bare hørt positive ting om de barnehagene. Skolegata kan du se fra hovedveien, rett bak togskinnene på andre siden der de selger peiser og sånn (og biler rett ved siden av) Og skolegata ligger på vei opp mot sykehuset og kirken. De driver og bygger ut og skal bli en ganske stor barnehage. Det skal være full barnehagedekning i Askim i år. Dvs at alle som har søkt har fått tilbud om plass. Vet ikke helt om det er ledige plasser akkurat nå. Men det vil du nok få vite om du ringer og sjekker. Vil tro det er lettest å få plass for barn over 3 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå