Gå til innhold

Skjerpings!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke skjønne at jeg vil meg selv så vondt! Har de siste to ukene latt søtsuget tatt helt overhånd og langet innpå med godteri. Er ikke fanatisk til vanlig, men her er det snakk om total utskjeiing!

Resultat: opp TO kilo på 1,5 uke og 3 FLOTTE, STORE kviser!!!!!!!!!!!

Arrrrrgh! Er bare i 26 uke, må skjerpe meg nå, men er så forb..... sugen på godteri hele tida!

Noen som også sliter og har noen råd/tips? Vet jeg kan bli flinkere å drikke vann.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutt opp gullrot, agurk ol. lag dipp m/ jogurt naturell.

Et sunt lite snack måltid og veldig godt :)

Skrevet

drikk masse vann.. kast alt godt kjøp druer og bananer osv i stedet.. litt sunnere. jeg måtte gi bort alt godt.. men har ikke hatt no lyst på noe etter jeg ble gravid. før jeg blei gravid stappa jeg meg. men da tålte jeg det

Skrevet

Gubben hadde med en kokk på foreldremøte i barnehagen - han tips til litt søtt midt i uka: frukt med litt vaniljekesam.

3 åringen vår plutselig syns eplebåter var helt flott lørdagskos...

Skrevet

jeg spiser nesten ikke godterier og har heller ikke det suget etter noe søtt.kansje forde jeg kjøper inn lass med klementiner,pærer,brokkoli etc som jeg så å si spiser mange ganger om dagen.så drikker jeg masse vann...så kansje det er en del av grunnen til at jeg ikke er sugen på no godt:)

lykke til SNOOPie:)

Skrevet

Takker for gode råd. Har drukket isvann i hele dag, og det hjelper på. Også vært på butikken og kjøpt masse god frukt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...