Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hei er i dag ferdig med uke 14 ,å kjenner ikke liv ,alle sier man skal kjenne det tidlegare med nr 2 ,er det noen som kan berolige meg
Precilla Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg kan heller ikke kjenne noe liv, er begyndt i uke 15. Jeg venter mitt 3. barn. Vi får nok smøre oss med tålmodighet,har vært på ul så jeg tar dette helt roleg.
*Siljemor* Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Det er først nå i dag at jeg kjenner skikkelig liv og spark inni magen. Tidligere har det bare vært antydninger og kanskje bare luft...Kjenner ikke noe utenpå ennå. Jeg er 17+5 i dag. Med nr. 1 kjente jeg ikke noe før i uke 19.
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 å tusen takk begge to for at dere gadd å svare , nå blei jeg roligere :-)
Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Jeg er i uke 14 og var på UL idag. Legen sa at det er HELT individuelt når man kan begynne å kjenne liv i magen. Noen kjenner ingenting før etter uke 20 sa han! Så da ble JEG også litt lettet....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå