Anonym bruker Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 huff har plutselig fått helt skrekken for at jeg skal føde alt for tidlig og at gutten min skal dø jeg. er det veldig vanlig?? er det ikke det ene så er det det andre
mamma`n til nurk Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Har den skrekken hver gang jeg får kynnere, tror nok det bare er den vanlig bekymringen/paranoian.... Lurer på åssen det blir når nurket kommer ut i den store, farlige verden? Blir nok litt overbeskyttende, tror jeg.... Særlig siden det er jente...
Lillegull,2 på jorden,1 engel Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Det er nok ganske vanlig å være redd ja.. Det er jo desverre slik at det av og til går galt, og disse historiene fester seg.. For meg som har opplevd mitt barns død, arter disse tankene seg slik at jeg er sikker på at jeg mister denne også.. Men selv om det er vanlig å være redd bør du ikke la disse tankene ta overhånd.Husk at for de aller fleste går det bare bra! Lyke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå