*Athena* Lucas,englepia+Dani! Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Var jo litt morsomt det ja, klarte til og med 19,9 sekunder!!! Hærregud, må jo ikke bli hekta nå...skal forte meg å gå å vaske klær nå...*humrer..*
EnUndreneMor Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 går på minst forsøk oxo;) ikek bare sekundene som teller;)
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 moro ja. man blir fort hekta.. men det er ikke bare sekunder som teller. også anntall vendinger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå