Gå til innhold

Hater min bror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han har sextrakasert meg i flere år

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det må jeg si, virkelig et utdypende innlegg.....

Skrevet

jupp det er ikkje stort meir å si

Skrevet

Anmeld

Psykolog? eller takler du det sjøl?

Fortell til noen du stoler på

Lykke til

Skrevet

anmeldt det kunne eg ha gjort ja. men eg vil ikkje ødelegge barna hans sine liv. psykolog kjem eg aldri til å gå til, snakker med min mor og søster om det.

Skrevet

Bra du har noen som vet. Håper de klarer ta avstand fra ham. Om ikke er det kanskje en fordel å snakke med noen som ikke har de lojalitetsbåndene din mor og søster har til ham i kraft av slektskapet.

Skrevet

Forresten, du kan jo la ham tro at du anmelder, om det ikke gir seg?

Skrevet

han er redd for at eg skal anmelde han ja men det hindrer han ikkje å lage spy for både min mor og far. han trur han er gud rett og slett. manipulerer folk, snakker så fint om seg selv hele tiden og alt han har gjort i livet bla bla bla. alt er om han! eit øyeblikk står han å snakker med min mor neste øyeblikk står han og baksnakker henne foran alle og enhver. hater han. får håper han får som fortjent ein dag det jævla svinet!

Skrevet

Men er du trygg for barna hans, da? Hadde hatt vansker med å stole på han, jeg da:(

Skrevet

nei syns synd i barna hans. men det er vanskelig hele situasjonen. det kan føre til alvorlige konsekvenser om eg så mykje som begynner å slenge ryktet til folk om kva han har gjort.

Skrevet

hvis han har sex trakassert deg, Hvordan vet du at han ikke gjør det mot barna sine?

Jeg skjønner at du ikke vil lage så mye oppstandelse siden han har barn, men hvis han ikke er noe snill mot de heller burde noe bli gjort!

Skrevet

Tror jeg ville tatt "sjansen", om det er fare for at han utsetter sine egne eller andres barn for noe også.

Ikke tenk "hevn", men ikke vær redd for å anmelde ham. Han får som fortjent, og om han ikke skulle bli dømt, kan han bare prøve å gjøre livet surt for deg. Han er en klassisk psykopat!

Håper alle rundt ham en dag for opp øynene for hva slags ikke-menneske han er.

Masse lykke til!

Skrevet

ut ifår kva samboeren sier så er han ein god far og eg har aldri lagt merke til noe anna. han har bare sextrakasert eg og min søster. han har flere søstre rundt i landet men de har han ikkje kontakt med, så lurer litt kva bakgrunnen er der. og han har heller ikkje kontakt med mora si.

Skrevet

mange ser at han er ein drittsekk men de som ikkje kjenner han så godt ser det ikkje. til tider skulle eg bare ønske han var død eller flyttet lang lang vekk så eg slapp å se det jævla stygge fittetrynet hans!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...