*ale* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Er hjemme med minsten i dag pga forkjølelse. Han våkner vanligvis mellom sju og halv åtte, og også med en gang storesøs står opp.. Registrerte at mannen og dattra mi dro avgårde i morges, og sovna igjen. Våkna kl ni!!!! Panikk!!!! Ikke vært en lyd fra jr. Storma inn med alle slags krybbedødscenarier i hodet!!! Stakkars liten han skvatt skikkelig, en halvgal bustete mamma busende inn døra...... Satt i leeenge den der..... Huff, når skal man slutte med de tankene egentlig???
EnUndreneMor Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 sånn er jeg oxo.. så av og til må jeg sende pappa'n så han kan se det jeg ikke vil se.. hehe menjeg har tendenser til å våkne om natta og da tror jeg tulla har detti i gulvet fra senga vår.. og jeg leter og leter... herregud... snakk om å være halvt gærn
☆Anonymia☆ Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 hehehehe..unnskyld at jeg ler men jeg ser det for meg..: Stakkars liten han skvatt skikkelig, en halvgal bustete mamma busende inn døra...... nei men seriøst jeg kjenner til det der..skikkelig ekkelt..
*ale* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #4 Skrevet 5. november 2007 Hehehe, ja håper han er for liten til å få varige mèn...hehehe.. Så nok passe nuts ut...
Stor_smil Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 :-) Har det sånn jeg også.. siden jeg er vantmed at mini gjerne våkner en- to og tre ganger i løpet av en natt, får jeg alltid panikk dersom jeg mot formodning skulle våkne før han en natt/morgen.. da er jeg også den ville bustete gale mammaen som kommer løpende i vill fart inn døren.. hehe ) Det tok godt over ett år før jeg sluttet å gå inn en gang i timen for å sjekke at han pustet (da sov han på rom med oss).. men den redselen for krybbedød tror jeg jammen sitter i en stund.. enda han er over to år nå...
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Kjenner meg godt igjen der.... Lukas våkner ofte engang iløpet av natta, og står vanligvis opp mellom 7-8...inatt sov han hele natten og våknet kl halv 9..... Tørte ikke gå og sjekke med en gang,,livredd for hva som ventet meg... men alt var jo bra idag og =) Men er mange ganger eg får panikk og ligger og lurer på om eg skal tørre å sjekke han..... Skulle ønske det gav seg snart...hater å bli redd på den måten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå