Gå til innhold

Panikk i morges!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er hjemme med minsten i dag pga forkjølelse.

Han våkner vanligvis mellom sju og halv åtte, og også med en gang storesøs står opp..

Registrerte at mannen og dattra mi dro avgårde i morges, og sovna igjen.

Våkna kl ni!!!! Panikk!!!! Ikke vært en lyd fra jr.

Storma inn med alle slags krybbedødscenarier i hodet!!!

Stakkars liten han skvatt skikkelig, en halvgal bustete mamma busende inn døra......

Satt i leeenge den der.....

Huff, når skal man slutte med de tankene egentlig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sånn er jeg oxo.. så av og til må jeg sende pappa'n så han kan se det jeg ikke vil se.. hehe

menjeg har tendenser til å våkne om natta og da tror jeg tulla har detti i gulvet fra senga vår.. og jeg leter og leter... herregud... snakk om å være halvt gærn

Skrevet

hehehehe..unnskyld at jeg ler men jeg ser det for meg..:

Stakkars liten han skvatt skikkelig, en halvgal bustete mamma busende inn døra......

nei men seriøst jeg kjenner til det der..skikkelig ekkelt..

Skrevet

Hehehe, ja håper han er for liten til å få varige mèn...hehehe.. Så nok passe nuts ut...

Skrevet

:-) Har det sånn jeg også.. siden jeg er vantmed at mini gjerne våkner en- to og tre ganger i løpet av en natt, får jeg alltid panikk dersom jeg mot formodning skulle våkne før han en natt/morgen.. da er jeg også den ville bustete gale mammaen som kommer løpende i vill fart inn døren.. hehe :o) Det tok godt over ett år før jeg sluttet å gå inn en gang i timen for å sjekke at han pustet (da sov han på rom med oss).. men den redselen for krybbedød tror jeg jammen sitter i en stund.. enda han er over to år nå...

Skrevet

Kjenner meg godt igjen der....

Lukas våkner ofte engang iløpet av natta, og står vanligvis opp mellom 7-8...inatt sov han hele natten og våknet kl halv 9.....

Tørte ikke gå og sjekke med en gang,,livredd for hva som ventet meg...

men alt var jo bra idag og =)

Men er mange ganger eg får panikk og ligger og lurer på om eg skal tørre å sjekke han.....

Skulle ønske det gav seg snart...hater å bli redd på den måten...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...