Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Tror jeg slenger meg med her hos dere. Prøver å bli gravid igjen etter en sa for noen uker siden. Hadde prøvd noen mnd før det. Har en sønn fra før, så håper på det beste:)
Venter på 3_de spire Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Velkommen til oss! Koslig sted å være dette, mens man venter på at spiren skal sitte på plass. Lykke til!!
Gjest Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Takk. Er bare i 1 pp etter sa, men er utålmodig allerede....
Venter på 3_de spire Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 1pp her også, har IKM 12.nov Utolmodig jeg også...
Gjest Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Vet jo egentlig ikke når jeg har el eller noe, siden jeg hadde utskrapning 22. okt. Fikk bare vite at det er stor sannsynlighet for å bli gravid innen 6 uker ette sa pga hormoner i kroppen. Håper..... Lykke til til deg og:)
jente 08 <lyst på nr 2 :) Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 hei sann. velkommen hit. jeg er i 2pp nå. vi får bare krysse fingrene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå