Gå til innhold

Når kommer mensen tilbake???

Anbefalte innlegg

Skrevet

4 mnd siden fødsel nå, og har ikke sett snurten til tante rød (egentlig deilig da). Når er det vanlig at den kommer tilbake? Jeg fullammer. Begynte å lure på om jeg kunne være gravid igjen, men det er vel vanlig at den kan være borte enda en stund eller???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hos meg kom den tilbake etter 3 mnd selv om jeg fullammer men det er ganske uvnalig å få den så fort tilbake.

Skrevet

Jeg fikk en liten blødning i 3 dager etter 2 mnd, etter 3og 4 mnd fikk jeg en kraftig mens. Og jeg fullammer..... :-(

Skrevet

jeg fullammer og fikk mens nøyaktig 9 uker etter fødsel.....fikk beskjed om at det var helt normalt....like normalt var det om man ikke fikk det før etter man slutter og amme....

Skrevet

hei. jeg fikk mensen tilbake allerede når pjokken var 6 uker og 4 dager..... jeg fullammer også-, så jeg synst du er heldig....;)

Skrevet

etter 9 mnd med første. Nå er det 4 mnd siden jeg fødte og håper det er lenge til den kommer.... Fullammer...

Skrevet

Her gikk det 6 mnd, men da fullammet jeg ikke på slutten pga forlite melk. Det varierer fra person til person. Hadde en venninne som ikke fikk den igjen før det hadde gått et år, hun fullammet ikke på slutten da, men når hun merket at noe var på vei,så heiv hun seg på ammingen og det hjelpte.. Du får håpe på at du slipper den så lenge du kan. Jeg hadde ikke vært sur om jeg ikke hadde fått den tilbake da posen var 6 mnd... Jaja,.,,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...