Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble en kjempefin dag, og jeg tror alle koste seg. Masse god mat og gode kaker...har endel igjen som vi skal kose oss med de nærmeste dagene;o)

Milla oppførte seg så eksemplarisk i kirken;o))))...og resten av dagen også forsåvidt...

Vi holdt på å styre med rydding og gjøre i stand til kl 2 på lørdagsnatten...men vi fikk det jo fint også da;o) med rosa lys overalt, håndlagte bordkort (sååå stolt), rosa roser og prikken over i`en var serviettene vi bestilte fra noespesielt.no med fotavtrykk og navn + dåpsdato på:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med vel overstått dåp :o)

Så bra det var vellykket!

Lillegutt ble døpt i september og sov seg gjennom både gudstjenesten og nesten hele selskapet. Hehe...slitsomt å være midtpunktet. Men; det er han jo hver dag da. Hihi...

Fikk hun mye fint?

Skrevet

Så flott at det gjekk bra. Koslig med dåp og er jo litt godt å ha det gjort også..... Serviettene hørtes kjempeflotte ut, kanskje jeg bestiller de neste gang.....

Skrevet

Milla var våken mesteparten av tiden, men sov akkurat da vi skulle spise - så det var bra timing;o)

Hun fikk mye fint, ja - penger, smykker, armbånd, klær, sølvskje, sølvramme og en sånn liten boks "min første hårlokk":o)

Skrevet

Ja, de var virkelig nydelige de serviettene - så fine at det var ingen som ville bruke de til å tørke seg med - he he...så bra vi hadde kjøpt inn noen vanlige hvite også;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...