MorT-3gutter Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Vi skal snart flytte og da vil vi bli liggende på to forskjellige etasjer. Vi i andre etasje og alle barna i første. Kunne tenkt meg en babysitter/calling eller noe som kan monteres på hvert barnerom slik at vi hører dem oppe. Noen som vet om noe slikt og hvor man evt. kan få kjøpt det. Vet at det ikke er ideelt at vi ligger på forskjellige etasjer, men slik er det nå engang når man trenger 5 soverom. Vanskelig å få til det på en etasje.
Mi tesoro *220307* *101109* Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Mener du en slags felles babycall? Slik at det er 1 sender på hvert barnerom og at dere har 1 felles mottaker som tar inn alle sammen? Hmm, det har i alle fall ikke jeg hørt om... sorry...
Kamomille Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 jeg har aldri sett babycaller med flere sendere! Vi har 3 forskjellige callere - en till hvert barn!
MorT-3gutter Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Det var noe slikt jeg hadde tenkt meg ja :=) Hmmm, må vel bare ha en på hvert rom kanskje Litt drastisk å innstaller callinganlegg kanskje :=)
MorT-3gutter Skrevet 5. november 2007 Forfatter #6 Skrevet 5. november 2007 Tja, det blir vel slik på oss også. Hadde håpet å slippe alle mottakerne på nattbordet :=)
**Frøken84** Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 dere får kjøpe flere babycaler og stille dem inn på samme kurs=0)
It's all about me Skrevet 5. november 2007 #8 Skrevet 5. november 2007 Med SuperNova kan du selv stille inn frekvensen du vil at de skal komunisere på. Så da er det bare å kjøpe flere pakker og stille alle Baby-unit'ene på samme frekvens. En pakke med en motaker og flere sendere har jeg aldri sett, men hvis du snakker med en forhandler så kanskje de kan kontakte Philips og høre om det går an å få kjøpt noen ekstra av den ene enheten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå