*Rutletutt* Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Ble en kjempefin dag, og jeg tror alle koste seg. Masse god mat og gode kaker...har endel igjen som vi skal kose oss med de nærmeste dagene;o) Milla oppførte seg så eksemplarisk i kirken;o))))...og resten av dagen også forsåvidt... Vi holdt på å styre med rydding og gjøre i stand til kl 2 på lørdagsnatten...men vi fikk det jo fint også da;o) med rosa lys overalt, håndlagte bordkort (sååå stolt), rosa roser og prikken over i`en var serviettene vi bestilte fra noespesielt.no med fotavtrykk og navn + dåpsdato på)
Mille** Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hehe...skrev nettopp ett innlegg til deg ang dåpen! ;o) Gratulerer med vel overstått dåp, høres ut som en vellykket dag. Hadde vært gøy å få se bilder da!? ;o) Klem
*Rutletutt* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Ja, skal få se om jeg får lagt inn noen snart - finner ikke den overføringskabelen akkurat nå(
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 GRATULERER så masse;) Nå har jeg vært og bestilt servietter jeg også Var dere mange? Bestilte dere mat?
*Rutletutt* Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Vi var bare nærmeste familie - 16 stk med dåpsbarnet og 3 barn. Vi bestile koldtbord og dåpskake + mamma og min svigerinne bakte kaker og jeg bakte muffins og cookies - var masse god mat, ja;o)
Gjest Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Så flink du har vært;) Kosta maten mye igjen??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå