>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg har våknet opp HVER dag nå med intens hodepine -i tillegg til kvalme. Er 12 uker på vei og dette har vedvart i ca 4 uker. Er det noen som har noen erfaring med det samme? Kan ikke huske at jeg var sånn sist (bortsett fra kvalmen da). Er dette vanlige "gravid-bivirkninger"? Skal til legen onsdag, men håper en av dere vordende mødrene kan hjelpe meg med å finne noen svar innen den tid :-).
Gjest Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Veldig mange som opplever dette. jeg er også en av de. Opplevd dette begge svangerskapene. For de fleste går dette over etter en stund, mens jeg har det 2-3 ganger i uka enda(uke 27). Det viser seg å være pga hormonene. Ikke farlig. Lykke til videre )
Tooblind Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Jeg begynte faktisk ikke med hodepine før rundt uke 20, men har hatt det daglig siden og har vært sykemeldt siden uke 24 og er fremdeles sykemeldt 50% grunnet den. Er hormonelt og det er visstnok mange som sliter med dette i svangerskapet.
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Vet at en del sliter med hodepine i startenav svangerskapa.... men får du i deg nok væske?
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 Jepp, drikker tonnevis med vann og holder meg unna koffein, som jeg har hørt kan gjøre ting verre. Har hatt noe jernmangel, så jeg lurte på om det kunne ha noe med det å gjøre?
ninanja Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 Ikke for å skremme, men du bør ta deg en tur til legen og sjekke blodtrykket ditt. Intens hodepine kan være tegn på høyt blodtrykk, og det kan starte tidlig i svangerskapet. Lykke til!
Makko med to små gutter Skrevet 5. november 2007 #7 Skrevet 5. november 2007 Hvordan er det med nakken din? Stiv nakke gir hodepine.. -I såfall prøv å bytte pute... "Væskemange hodepine" gir en følelse av at hjernen har krympet, og at det er for mye plass i hodet...
>>>>>>m<<<<<< Skrevet 5. november 2007 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2007 Det med høyt blodtrykk skremmer meg litt, ja, for det hadde jeg med forrigemann, men hadde ikke sånn vill hodepine da... hmm...får nok bare vente å se. Så inne på babyverden at det var noe som het svngerskapsmigrene også...huff, det kan virke som om det er det. Har ikke hatt liknende hodepine før. Er jo helt ute av drift, jo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå