kungfupanda Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Tenkte dra til sommeren med sambo (ikke barn ennå). Oslo - København - ???? - Nice - ????? - Oslo Noen som har noen fine ruter og steder å anbefale? Tror vi bare har 2 uker på oss forresten....maks 3 uker.
kungfupanda Skrevet 5. november 2007 Forfatter #2 Skrevet 5. november 2007 Ingen? Vet det er utenom tema, men...
~Roskva~ Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg ville nok satset på å kjøre "vestsiden" av Europa sørover, og "østsiden" nordover - eller omvendt. Det blir nok en roligere og mindre stressende ferie hvis dere satser på å ha Nice som "lengst borte". Nå vet jo ikke jeg hvilken type ferie dere liker - hvis dere foretrekker storbyferie kan jeg anbefale Amsterdam eller Paris den ene veien, og Wien, Praha eller Berlin den andre veien. Hvis dere foretrekker mindre byer, med mer spontane stopp, vil jeg anbefale å kjøre Loire-dalen den ene veien, og langs Rhinen den andre veien. Det er utrolig mange fine små byer og flotte slott (hvor man kan overnatte i flere av dem) der. Og så fremt du ikke er gravid - mange vinprodusenter å stoppe hos :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå