Gjest Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Var hos legen på fredag efter å ha hatt en bjeffe hoste i 3 dögn med missfarget slim. Samt forkjölelt. Legen sa at jeg har bronkitt - Fikk Oxis innhalator (astma med til dagtid) og Cosylan til å ta på kvelden. Legen sa og at det ikke er smittsomt. Jeg har ikke blitt bedre enda........ Og nå hoster mann og barn også. Skal jeg ta dattern til legen ? (hun er 3.5 år ikke feber eller dårlig allmentilstand kunn hoste) Holde henne hjemme ? Hvor lenge varer dette ? Skal jeg dra til legen selv igjen også ? Kjerringråd ?
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Jeg hadde bronkitt for ei mnd siden og jeg måtte gå på penecilin i ei uke, så jeg blei bra etter jeg var ferdig med den kuren.. Jeg blei veldig tung i pusten (har ikke astma) Så jeg fikk ventoline innhallasjon, men jeg sliter enda med tung pust:( Hører andre si at bronkitt kan henge lenge i...
LisaColli Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 et kjerringråd jeg fikk av hs da snuppa hadde bronkitt var å drikke sitronsaft. sånn gul flaske med grønn topp vettu. evt blande det i vann. det løser opp slimet
Gjest Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Jeg heller i meg slik sitronsaft til teen nå og håper det hjelper )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå