Gå til innhold

Hmmm, noe på gang..???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Babyen ligger helt nede ved åpningen, det trykker som bare det når jeg reiser meg, er oppe og går og sitter på do. Har hatt skikkelige mensmurringer i hele går og i dag tidlig våknet jeg kl seks, halv sju stod jeg opp, orket ikke å ligge å kjenne på murringene lenger... skal ta kontakt med jormor straks for å sjekke tror jeg.. spennende er det iallefall:-) min termin er 21. nov mens ultralyden er 8. des... noen flere med slike symptomer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her er det også slik, jeg ringte jordmor idag men de hadde ikke mulighet for at jeg kunne komme dit før om to uker!! Fikk beskjed om å ringe føden om det ble verre.

 

Jeg er i tillegg kvalm, og har kraftige kynnere. Har termin 12.12..

 

Hva sa din jordmor da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kvalm jeg også og kraftige kynnere, nå kjennes det ut som skikkelige "tak" nede i livmoren, men ikke ekte rier enda da!! Snakket med jormor og hun sa jeg kunne komme å sjekke om det er noe åpning og evt vurdere om vi skal dra på sykehuset, men vi ble enige om å se det litt an utover ettermiddagen.. jeg håper å vente til i morgen, da kommer mannen min hjem fra sjøen...!! :-)

Vi har en spennende tid fremfor oss, tvi-tvi- dette går nok bra for oss begge:-) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...