BarnNr.4 :) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg skal endre på sånn at det kommer opp at jeg er gravid å hvor tid jeg har termin og hvor mange uke/dager jeg har igjen... men hvordan gjør jeg det??? jeg leiter og leiter, men finner ikke ut av det... hvisst dere forstår hva jeg mener:P er ikke så flink å forklare... hihi;)
ruffen Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Gå inn på Din Egen Side (Til høyre på skjermen) og trykk videre på Brukerinformasjon. Der kan du endre det meste. )
Bea har snart 4 barn? Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Du må inn på din side.... der er en linje med gul skrift velg bruker informasjon da kommer du inn og kan ordne det du vil... husk å lagre nederst når du er ferdig
BarnNr.4 :) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #5 Skrevet 5. november 2007 får ikke til å gi inn på din egen side!!! det kommer bare opp ei hvit side me no error greier.. off for ett styr!! hva skal jeg gjør?
Adriansmor med tulla Skrevet 5. november 2007 #6 Skrevet 5. november 2007 gå inn på ris og ros tråden... trykk på der det står webmaster og send han en mail så ordner de det.... gikk rimelig fort når de fikset det for meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå