Snasken:) Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 Jeg har hatt sykluser på 27, 26 og 25 dager de sista gangene og er på 3. pp nå. For å finne el har jeg brukt CB el tester siden dag 7 etter tr, og er nå på 15. dag uten å ha fått positiv test. Fikk tr 22. oktober Er det noen som ikke har fått positiv test med CB i en syklus? Begynner å lure jeg nå... Skulle vel hatt el innen nå? Har en sønn fra før, så vet jeg kan bli gravid...
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Hei:) Jeg har sykluser på 26-27 dager, og får EL på dag 16-17. Så det kan hende at du har kort lutealfase og at du ikke har hatt EL enda. Men det kan også hende at du ikke har truffet LH-stigningen. Hos noen synker den igjen ganske fort. Når på dagen tester du forresten? LH-hormonet produseres om morgenen, så hvis du tester på morgenen er det ikke sikkert at du får med stigningen. Så det lønner seg å teste på ettermiddagen. Og noen får ikke positive EL-tester i det hele tatt selv om de har EL. Eller så kan det jo hende at du har en syklus uten EL, og det er vanlig at skjer innimellom. Lykke til!
Snasken:) Skrevet 5. november 2007 Forfatter #3 Skrevet 5. november 2007 Takk for svar, nå ble jeg lettet! Var sikker på at jeg hadde misset el for denne gangen jeg nå... Da håper jeg at el er rett rundt hjørnet. Jeg tar testen på morgenen... Tok en nå i kveld for sikkerhetsskyld, men den var like negativ som de på morgenen... Kanskje jeg burde teste meg etter jobb i 17 tiden i stedet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå