Gå til innhold

TV - titting og barn under 3 år.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tja...prøver å ikke bevisst sette han forran tven men vi har en liten leilighet,liten stue og tvèn er liksom uunngåelig..

om jeg skal lage meg noe mat,gjøre noe husarbeid ser jeg ikke problemet med at han ser litt på tv den tiden jeg gjør det jeg skal..

7 mnd

Skrevet

Min er snart to. Han ser litt på tv, men styrer det greit sjøl. Har ei søster på seks, så tv`n står vel mye på her, både film og annet. Men han protesterer ikke hvis jeg slår av, og klarer fint å leke med andre ting... Ser ikke problemet..

Skrevet

Jo, forsåvidt, av og til, men vi oppfordrer til å drive med data og tv-spill i stedet. TV står generelt veldig lite på her.

Skrevet

Eldstemann som blir 3 neste mnd ser endel på filmene sine (Elias etc) og så ser han barne-tv. Ellers lingenting.

Minstemann på 10 mnd se ikke på TV (men får vel gjerne med seg noe hvis det står på)

Skrevet

Frøkna her på 2 år er ikke interessert i tv, og det er jeg glad for. Den tid kommer sikkert, men jeg ønsker ikke at hun skal sitte apatisk forran tv'en. Men barne tv og lignende er greit...Men ønsker ikke en tv slave. Tror at det kan være fordummende...Men alt med måte=)

Skrevet

Jenta vår får se litt, men er ikke så veldig interesert. Hun er 2 1/2 og får se barnetv. Blir ca 2-3 timer totalt i uka. I tilleg lar vi gjerne sporten stå på, hvis det er noe spennende i helgen, selv om hun er til stede, men da kan jeg ikke akkurat si at hun ser på.

Skrevet

Mini er to år. Vi har ingen "faste" rutiner i forhold til hvordan vi gjør det med tv. Dersom det passer seg slik så ser han en eller annn dvd innimellom. I helgene slår jeg ofte på tv'en kl 07 (på soverommet vårt) slik at han kan ligge i sengen sammen med oss en halvtime ekstra å se på byggmester bob, thomas toget osv.. Han har som regel ikke ro i rumpa til å sitte å følge med på tv'en lenge.

Skrevet

Tobias blir snart 3 (des) og han har sett endel på tv siste året....da jeg gikk gravid og spydde 24-7 og hadde bl...var ikke så mye annet jeg klarte når pappaen var på jobb og jeg var alene med ham;o/ Nå har vi kuttet mye ned på tv-tittingen. Han ser ikke tv om morgenen lenger og ser bare barne-tv (knapt nok) hver dag. Han ser litt mer i helgene. Han spør ikke om å få se tv, så han ble nok ikke avhengig av den perioden han fikk se mye:o) Selv om tv`en har stått på, så han han vært flink å leke i steden for også - sitter ikke pal foran tv selv om det står på, for å si det sånn;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...