Nummer tre <3 Skrevet 5. november 2007 #1 Skrevet 5. november 2007 hvordan er det? så en tråd under her om boblebad men hva med saltvann? og vanlig basseng?
Venter på 3_de spire Skrevet 5. november 2007 #2 Skrevet 5. november 2007 Heisann ღ DolceVita ღ Bada masse i vanlig (klor) basseng da jeg var gravid sist. Fin måte å trene uten belastning.
ruffen Skrevet 5. november 2007 #3 Skrevet 5. november 2007 Bad i vei! ) Det med boblebad går vel på varme...at det er så varmt at du kan bli overopphetet. Jeg bader i varmtvannsbasseng hver uke. Det er veldig deilig når en føler seg som en flodhest på land. ) Bassenget jeg bader i er forresten saltvannsbasseng...
Linaria Skrevet 5. november 2007 #4 Skrevet 5. november 2007 Det dannes en slimpropp forran livmormunnen, så saltvannet kommer ikke opp til babyen, hvis det er det du er bekymret for. :-)
ninanja Skrevet 5. november 2007 #5 Skrevet 5. november 2007 Du kan bade så mye du orker mens du er gravid, men du skal ikke bade etter at du har født og i ca seks uker - i renselsesperioden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå