Gå til innhold

Blir gal her jeg nå....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå sitter jeg her, 4 dager over IKM og tester negativt.. Jeg har vanligvis veeeeldig regelmessige sykluser, så dette begynner å bli slitsomt!!! Jeg tok to tester for litt over en uke siden (billige-tester.no) som viste svaaaaaaaaaakt positivt og etter det har jeg bare fått negative tester og ingen TR. Er så utrolig frustrerende!!! Har antydninger til symptomer som veeeeeeldig ømme brystvorter, mensmurringer (pleier ikke å ha så mye murringer før tanta kommer) og mye sliten og trøtt.

Måtte bare få ut litt frustrasjon!!!! c",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skjønner godt hvordan du har det:)

testet neg den 1 nov, men brukte urin som hadde bare vært i blæra i 3 kvarter,... ingen tr enda men tør ikke teste på nytt...

skikkelig vondt i korsryggen, puppene er rare og jeg er ikke slik som jeg pleier å være før tr kommer....

Skrevet

vet akkurat hvordan du har det!

jeg er i dag 10 dager over IKM og ingen TR!

Kjempe frustrert!!!

Skrevet

Har det akkurat som dere! Er 6 dager over ikm å testet negativt nå og fortsatt ingen tegn til tr. Prøver så godt jeg kan å holde fasaden, men herregud!! :o) Jeg krysser fingrene for oss alle!

Skrevet

jeg er ussle tre dager over antatt ikm, og ikke antydning til hverken symptomer eller tr. Men er i første pp etter pilleslutt da, så enda har jeg nok ikke rett til å bli frustrert. Men syns nå den derre tanta kunne ha kommet, sånn at jeg vet ting funker da!........ :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...