Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke helt hva som skjedde igår jeg.

For igår hadde jeg endel smerter i magen, og spes på venstre side. Akkurat som et ømt punkt. OG da jeg var på do før jeg la meg, kom det frisk blod på papiret..

Jeg skal ikke ha mens enda. Hadde EL sist helg/mandag. Første dag i sist mens var 15 okt. Og jeg bruker å ha regelmessige sykluser +/- noen dager da.

Hva kan dette være? er kroppen min helt på styr, og så får jeg men nå? Har ikke sett non til blod idag, men har litt murring i den venstre siden...

Noen som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dette høres ut for meg som festeblødning! ca 5-10 dager etter el er det mange som får en liten festeblødning når egget fester seg.som regel bare litt friskt blod..så kanskje du er gravid da! :)

Skrevet

Kanskje det er en festeblødning da? Har aldri opplevd det med de andre to. Er iallefall veldig spent. Lang uke å vente før man kan teste...

Takk for svar .

Skrevet

Hei.

Har ikke noen svar til deg, men jeg har hatt mye vondt i magen idag. Og er 1 uke siden min beregning av el. Ikke noe blod bare vondt. Håper det er festeblødning (det stikker litt)

Jeg har ikke noe smerte på noen av sidene , mer midt i magen.

Vi får håpe at vi er heldige og at spien sitter nå.

Forige mns hadde jeg og litt murringer, men langt fra så mye som nå.

Så jeg vet ikke kanskje psyken spiller meg et puss denne mnd også.

Lykke til:)

Skrevet

Takk for svar :)

Ønsker deg også lykke til.

Jeg vet heller ikke om det er kroppen min som spiller meg et puss.Og jeg vet ikke om jeg våger å håpe at det er noe der. Skulle ønske det gikk ann å teste nå jeg og fått et svar...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...